Waktu Berbuka Puasa Negeri Kelantan ZON 1 - Jajahan Kota Bharu, Bachok, Pasir Puteh, Tumpat, Pasir Mas, Tanah Merah, Machang, Kuala Krai dan Gua Musang (Daerah Chiku)

Sponsored Links
Assalamualaikum.

Ikuti waktu solat bagi seluruh kawasan Negeri Kelantan. Waktu Solat Negeri  Kelantan

Waktu Berbuka Puasa Negeri Kelantan



ZON 1 - Jajahan Kota Bharu, Bachok, Pasir Puteh, Tumpat, Pasir Mas, Tanah Merah, Machang, Kuala Krai dan Gua Musang (Daerah Chiku)



Waktu Berbuka Puasa Negeri Kelantan ZON 1 - Jajahan Kota Bharu, Bachok, Pasir Puteh, Tumpat, Pasir Mas, Tanah Merah, Machang, Kuala Krai dan Gua Musang (Daerah Chiku)
Waktu Berbuka Puasa Negeri Kelantan ZON 1 - Jajahan Kota Bharu, Bachok, Pasir Puteh, Tumpat, Pasir Mas, Tanah Merah, Machang, Kuala Krai dan Gua Musang (Daerah Chiku)


Semoga bermanfaat.

Kongsikan waktu berbuka puasa ini dengan rakan anda di whatsapp atau facebook. Semoga mendapat ganjaran pahala. Amin.

Selamat berpuasa!

Related Posts

Waktu Berbuka Puasa Negeri Kelantan ZON 1 - Jajahan Kota Bharu, Bachok, Pasir Puteh, Tumpat, Pasir Mas, Tanah Merah, Machang, Kuala Krai dan Gua Musang (Daerah Chiku)
4/ 5
Oleh