Anda Percaya Ilmu Fitan? Pernah dengar tentang Illuminati atau Freemason? Cuba lihat 494 Illuminati Card Games dari 1995 yang Merancang Pelbagai Perkara Berlaku!!

Sponsored Links



Kenapa Perlu Mereka (Illuminati) Berikan Hint Seperti dalam Kartun Simpson & Illuminati Card Games ini?

Ramai tanya kenapa pengikut2 Firaun & Samiri (Freemason) akan bagi hint sebelum impian dilaksanakan?? Mengapa hint2 dalam Illuminati Card Game,kartun2,filem2 etc jadi realiti? semua itu dgn izin Allah kerana Dajjal mmg diprogramkan oleh Allah s.w.t utk menguji umat manusia..

Hint tu digambarkan oleh si syaitan utk beri keyakinan pada manusia penyembahnya.. Sbgai tuntutan dalam agama sihir Kabalah, maka si syaitan menyuruh manusia buat suatu cerita/Card/movie/ karikatur/karektor sebuah video/game mahupun lukisan, bagi membuktikan ramalan si dajal mngenai masa depan yg dia tentukan itu BENAR, sbb tu pengikutnya (Freemason) akan mengikut ramalan itu..

Jika zaman dulu melalui lukisan2,syair dan buku2 cerita.. di zaman moden ini mereka disuruh oeh syaitan membuat video/filem/Card/lagu,cover album,cover majalah/wang kertas etc yg sama sperti ramalan syaitan itu dan pengikutnya pun menanti pada tarikh sbenar kejadian dan apabila kejadian yg diramal itu benar2 berlaku maka bersorak gembiralah si pengikut dan beramai2 mereka mengaku bahawa Al Samiri (Dajjal) adalah tuhan mereka, maka semakin kuat kepercayaan dan smakin menyembah dgn yakin bahawa Dajjal adalah tuhan, walhal ini smua perbuatan sihir.. Suatu masa dahulu pun Samiri sesatkan bani Israel dgn menukarkan debu tanah menjadi lembu emas yg boleh berkata2 melalui sihirnya, akibatnya Bani Israel berpaling tadah dari ajaran Nabi Musa AS..

Suatu hari nnti semua ramalan2 ini akan ditunjukkan pada manusia2 diluar sana agar mereka kagum betapa hebatnya Dajjal kerana tahu apa yg bakal terjadi di masa depan, lantas mengakuinya sbgai Tuhan..

Punca kekuatan spritual Freemason adalah ajaran mistik Kabalah iaitu dimana rabbi2 Yahudi menyembah dan berkomunikasi dgn Jin dan Syaitan utk mendapatkan maklumat, ramalan, sihir dan juga kekuatan spritual.

Hasil dari kesimpulan berkomunikasi dgn Jin Kafir dan syaitan ini terciptalah Kitab Talmud (kitab syaitan freemason)

p/s: hint tragedi MH370 ada dlm filem Non Stop & lagu Get It Started, hint penubuhan negara Israel ada dlm filem Rothschild tahun1934.. hint 9/11 sudah ada sejak 1970an.. dalam Illuminati Card Game/wang dollar/filem2/Simpsons/lagu2/kartun2/cover majalah ada hint PARIS ATTACK, HAARP, pembunuhan Saddam Husein, perang di Syria, wabak2 penyakit, tsunami di Jepun, perlantikan Obama sbgai presiden dan banyak lagi.. semuanya telah dikupas dlm posting2 sebelum ini..

#from neil armsteen


Senarai Illuminati Card Games Year 1995















































































































































































































































































































































































































































































































Related Posts

Anda Percaya Ilmu Fitan? Pernah dengar tentang Illuminati atau Freemason? Cuba lihat 494 Illuminati Card Games dari 1995 yang Merancang Pelbagai Perkara Berlaku!!
4/ 5
Oleh